Wednesday 5 June 2013

Tupperware Online Ku

Selamat Malam, siang x sempat nk update.
Hari ini sewaktu mkn tgh hari td,seorg rakan sekerja ku bertanya mcm mne aku boleh menjual Tupperware dgn byk ye. Aku tersenyum & memberitahu nya banyak cara kita boleh mempromosikan produk Tupperware ini. Salah satu cara melalui katalog, dari kawan2 yg menggunakan produk @ membeli produk Tupperware, melalui facebook & melalui blog.

Beliau begitu  teruja bila mengetahui tentang kejayaan ku di dalam Tupperware. Dunia Tupperware memang betul-betul telah mengubah cara kehidupan seharian. Aku berjumpa dengan ramai orang serta kawan2. Boleh dikatakan dlm sehari pasti akan berjumpa dengan seorg @ lebih & begitu lah keindahan di dalam Tupperware.  
Itulah dikatakan rezeki, hari ini bersua muka dengan 2 org pelanggan yg hendak membeli produkTupperware & ternyata order dari 2org pelanggan ini mencecah RM300.00. 
Aaaahh.....yg best ye lagi seorg pelanggan melalui laman facebook. Yahooo......rezeki masyuk. Alhamdulillah.......

Kini wujud pula laman blogku iaitu Tupperware Online Ku. Di Tupperware OnlineKu juga menawarkan Tupperware dengan harga istimewa. Sekiranya berminat dengan barang2 di Tupperware Online Ku,boleh hubungi saya NOR ~  019-600 2524 /017-272 1620

Pada gambar-gambar yg tiada tanda harga, sila hubungi saya untuk mengetahuinya.

Outdoor Dining Tumbler 330ml @ RM10.00 sebiji

Modular Mates Square ( I ) 1.2Ltr @ RM 20.30 sebiji
Squeeze Me @ RM 16.00 sebiji 


Modular Mates Square ( I ) 1.2Ltr  & Medium Square Round 



 Set Level katalog13May - 29June 2013 ( 3 pcs ) @ RM............(pm saya jika nk tahu )
Beverage Buddy 2Ltr 

4 comments: