Tuesday 4 June 2013

Tupperware Online Ku : Perniagaan Online

Perniagaan online mmg banyak terdapat masa kini & bermacam2 jenis perniagaan diniagakan. Begitu juga dengan perniagaan Tupperware Online Ku. Hari ini aku beruntung kerana dgn perniagaan Tupperware Online Ku ada orang membeli brg2 Tupperware ku dengan secara online. Secara online ini kdg2 kita menghadapi berbagai ragam manusia yg hendak membeli tapi itu semua adalah merupakan cabaran & dugaan dlm dunia perniagaan secara online ini.

Di Tupperware Online Ku juga hari ini aku mendapat seseorang yg berminat untuk menjadi ahli keluarga Team Power, wal hal dia sudah pun menjadi ahli. Secara jujur & telus aku menerangkan kepada insan itu tentang syarat2 untuk menjadi ahli.

Bila menghadapi pertanyaan sebegini,semangat @ aura berkobar2 untuk menolong insan yang  menghadapi masalah dengan upline ye. Insan yang menjadi ahli Tupperware  tetapi tidak pernah bersua muka, bertanya khabar & juga tidak juga pernah menerima sebarang cenderahati dari upline ye. Bayangkan lah sekiranya perkara itu berlaku kepada  diri kita sendiri. Tentu kita rasa sedih serta rasa mcm terbiar aje kan.

So kepada sesiapa di luar sana yg hendak menjadi ahli , cari lah upline yang anda rasa boleh membimbing anda hingga berjaya. Tupperware Online Ku juga menawarkan pakej2 keahlian mengikut kemampuan anda. Hubungi lah saya di Tupperware Online Ku....NOR 019 - 600 2524 / 017 - 272 1620

2 comments:

  1. salam kak.. permulaan yang menarik.. teruskan kak yer.. semoga terus success

    ReplyDelete
  2. Terima kasih syam atas tunjuk ajar & bimbingan.

    ReplyDelete