Monday 15 September 2014

Keuntungan menjadi ahli Tupperware Brands

As salam & selamat pagi semua.

Hari ini saya nak bercerita tentang kebaikan menjadi ahli Tupperware.
Kalau nak ikutkan memang ramai yang tak mahu jadi ahli kan. Berbagai alasan yg diberikan.
" Saya tak jd ahli pun boleh beli brg dgn harga ahli juga"
" Saya bukan selalu pun beli barang, cuma kalau ada brg berkenan baru beli"
" Saya tak minat dgn MLM"
" Saya tak ada masa "
" Saya tak pandai nak jual "

# Sebenarnya tanggapan itu adalah salah & ramai yang tidak tahu kelebihan @ kebaikan menjadi ahli Tupperware Brands.
Di sini saya akan ceritakan tentang kelebihan @ kebaikan jadi ahli Tupperware dengan group saya.
  1. Dapat Kad Diskaun 25% untuk semua pembelian barang2 & boleh digunakan di seluruh stokis di Malaysia.
  2. Dengan bayaran RM70 anda akan dapat Kit Bag dari Tupperware yg mengandungi Tupperware B2B stor, Eco Bottle Keychain, sample Berry Gen, sample Lacto Fibre, katalog & juga kit jualan. Dengan bayaran RM280 anda akan juga barang2 seperti yg dinyatakan tadi beserta dgn barang2 Tupperware yg bernilai RM463
  3. Hadiah misteri dari saya untuk setiap pendaftaran ahli baru.
  4. Hadiah pencapaian sekiranya membuat pembelian dalam nilai tertentu ( Sales Achievement )
  5. Setiap ahli baru yang berdaftar dgn Tupperware Brands layak mendapat voucher untuk pembelian produk ( Akan di pos terus ke alamat anda )
  6. Majalah Inspira yg mengandungi info tentang produk terbaru dari Tupperware Brands, perkongsian cerita dari org2 yg Berjaya & aktiviti2 yg dibuat oleh pihak Tupperware Brands. ( Akan di pos terus ke alamat anda )
  7. Untuk yg berminat menjana pendapatan sampingan dengan Tupperware, saya boleh membantu anda. YANG PENTING ANDA MESTILAH KOMITED & FOKUS. Rajin & usaha adalah tangga kejayaan

Jadi jangan tunggu lagi.
Buat lah keputusana bijak hari ini juga
Anda tidak akan rugi apa-apa.
Untuk keterangan lanjut, hubungi saya Nor 017 - 272 1620 (PM/Whatsapp/Telegram)

No comments:

Post a Comment