Monday 3 March 2014

Selamat menjenguk ke blog Tupperware Brand Malaysia Online.

Cun kan One Touch tupperware yang baru nih.. cun gilerrr..warna purple lagi.. owh aku sgt suka One Touch nih..sbb dia round.. semua nescafe, gula, milo, teh dan segala benda.. aku suka letak dalam One Touch.. dalam apa juga bentuk tupperware yang bulat.. square agak kurang minat.. Tak tahu la kenapa.. hehehehe

One Touch nih, aku suka sebab.. ia memang kedap udara.. Dulu letak nescafe @ milo dalam tipuware.. dia tahan kejap jer.. lepas tuh cepat keras.. biler letak dalam Tupperware, tambah2  One Touch .. nih dia tahan.. tak keras2.. walaupun aku letak berzaman.. sekali aku beli nescafe adalah dalam bentuk 600gm .. banyak kan, maklum lah peminat air nescafe.. Lagi pun One Touch ini senang dibuka & di tutup. Hanya tekan bahagian tengah penutup One Touch dah boleh buka @ tutup.

Saper peminat PURPLE?
Sila beli One Touch Mural Set nih.. Corak ye begitu esklusif

Product Description:
Name: One Touch Mural Set
Retail Price: RM132.40 less 25% = RM99.30
Consist of: One Touch Topper Small (2 pcs) 950ml
                   One Touch Canister Small (2 pcs) 2L

Untuk sebarang pertanyaan @ pembelian hubungi lah saya Nor 017 - 272 1620 atau lawati Facebook saya : Nor's Tupperware.

 
 
 

No comments:

Post a Comment