Tuesday 7 June 2016

Sambutan Ramadhan 2016

Selamat pagi & selamat menjalani ibadah puasa dari Tupperware Onlineku.

Hari ini nak citer sikit tentang penangan Set Blossom warna Purple.
Kelmarin buat kenduri doa selamat serta menyambut puasa sekali & tetamu yang datang punyalah ramai. Sampai kat ruang dapur memasak pun tetamu ada yang duduk di situ. Majlis berjalan dengan lancarnya. Di samping itu ada juga yang bertanya tentang Tupperware kerana memandangkan stok kita yang terpamer di situ.

Sambil makan, borak-borak, citer-citer, gelak-gelak, kita pun masuklah jarum untuk memperkenalkan Tupperware " Lady Lavender Serving Set " atau lebih dikenali dengan Set Blossom Purple. Yang best ye set ni ialah ia boleh digunakan di dalam microwave untuk memanaskan makanan & selepas tu boleh terus di hidangkan ke atas meja. Senang kan, sebab tak payah nak salin ke bekas yang lain untuk menghidang.

Nampak tak betapa senang nya serta memudahkan kerja-kerja di dapur. Tak perlu nak basuh pinggan mangkuk yang banyak. Dalam borak-borak tu adalah yang telah jatuh hati dengan Tupperware " Lady Lavender Serving Set " & saya telah berhasil menjual 2 set. Secara tak langsung ada juga barang-barang Tupperware yang lain terjual juga seperti Eco Bottle paling banyak orang cari.
Syukur alhamdulillah.....

Sekiranya anda di luar sana berminat dengan produk Tupperware, boleh lah hubungi saya #nor0172721620 #pm #whatsapp.

No comments:

Post a Comment